Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag? Lees dan eerst even de veelgestelde vragen! 

Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met run@villapardoes.nl of vul het contactformulier in. 

Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
Kunnen Runners van de WinterRun van diverse afstanden in 1 team zitten?
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn inschrijving. Wat nu?
Hoe hoog is het inschrijfbedrag?
Hoe kan ik een nieuw bedrijventeam of een regulier team inschrijven?
Hoe kan ik mijzelf of andere personen toevoegen aan een bestaand (bedrijven)team?
Kan ik meerdere bedrijven(teams) inschrijven?
Hoe krijg ik een Villa Pardoes loopshirt?
Krijg ik na afloop ook een medaille?
Hoe ontvang ik mijn startnummer?
Ik ben vergeten een Villa Pardoes Winter Run-shirt te bestellen. Is dit alsnog mogelijk?
Kan ik pinnen bij Villa Pardoes Winter Run?
Waar is de Villa Pardoes Winter Run?
Kan ik Villa Pardoes Winter Run goed bereiken per fiets?
Kan ik parkeren bij Villa Pardoes WinterRun?
Is er een plek waar ik mijn bagage kan laten?
Is er een ruimte om mij om te kleden?
Kan ik ook douchen na afloop?
Zijn er ook toiletten bij de start- en finishlocatie?
Is er een tijdslimiet verbonden aan de verschillende afstanden?
Hoe laat is de start van Villa Pardoes WinterRun?
Wat is er nog meer te beleven op en rond het terrein van Villa Pardoes WinterRun?
Wie kunnen er meedoen aan Villa Pardoes WinterRun?
Is Villa Pardoes WinterRun een wedstrijd en vindt er tijdregistratie plaats?
Waar gaat de uiteindelijke opbrengst van de Villa Pardoes WinterRun naartoe?
Is er ook een belastingvoordeel als ik een deelnemer of team van de Villa Pardoes WinterRun sponsor?
Krijgt een sponsor het bedrag terug als ik de Villa Pardoes WinterRun niet ga lopen?
Waarom vragen jullie sponsors naar persoonsgegevens?
Ik wil graag sponsoren als bedrijf. Is het ook mogelijk een factuur te ontvangen?
Moet ik verplicht sponsor geld ophalen?
Wanneer kan ik mijn bestelde shirt ophalen?